fredag den 3. februar 2012

del 12

Så sidder vi her, på færgen, du sidder med din fod mod min, jeg smiler, du spørger om jeg skriver noget sjovt, nej, jeg smiler bare, vi har lige talt om at flytte sammen, at det ville være under ordnede forhold, at jeg ville få en opsigelsesperiode, den slags. Jeg siger at du ville smide mig ud efter 2 dage. At du ville blive i tvivl. Det er noget vi taler om mindre end ti dage efter vi har fundet sammen igen. Og ja, det går godt. Der er ro på. Jeg slapper af, det er første gang jeg kan falde i søvn ved siden af dig, første gang jeg ligger hos dig, uafbrudt, hele natten, jeg er begyndt at svare bekræftende på dit,; Elsker du mig? Vi kører hjem fra Nytårsaften på din cykel, jeg er fuld og sidder bagpå, jeg holder dig om maven, Der er noget skæbnesvangert her, siger jeg til dig, Geswört. Du græder i armene på mig, siger du er vred på mig, fordi jeg kan gå. Jeg venter hele tiden på det. At du drejer i en anden retning.

Ingen kommentarer: