fredag den 13. april 2012

Vi er altid nøgne. Vi har slet ingen kæber. Vi har ingen parrede vedhæng. Vi har ingen rygrad. Vore brystnerveender ender i distinkte hjerner og rygstrenge. Han har roser på tøjet. Jeg smører issen ind i blod. Vi er de simple former. For et par dage siden sagde jeg, at jeg ikke troede på det længere. There is nothing natural about human desire. Vi er de frie vandmassers passivt svævende former: billeder af ham med pikke i munden, billeder af ham med pikke i røven, det knokkelgule lem, det saftiggule kindudspilende lem, en andens mund, en andens knogle i håret, en andens knogle i næsen. I forsøg på at finde tilbage til min fødeflod suger jeg mig fast på siden af et andet menneske og rasper huden af med tænderne. Munden er intet andet end et hul ind i svælget.

Ingen kommentarer: