fredag den 23. marts 2012

det store udkast

hvordan måler man længden af noget, altså jeg mener en relation, kvaliteten af en relation, længden af en bestemt kvalitet i en relation, forskellige kvaliteter i mikrolængder, kan vi sige at vi måske sammenlagt har haft 28,5 gode dage, 80,18 gb lykke, vi skal ikke sniffe skæbnesvangert dunkdynet ketchup. Jeg tænker at hele forholdet var et stort udkast, til noget vi først vil realisere med andre, er det sørgeligt? Du er meget forvirret. Jeg er meget vred. Vi konstaterer det. Det er meget svært for dig. Har du tilegnet mig ved assimilation eller integration, kan man bruge possesivet? Var jeg på noget tidspunkt din? Du var ikke, men du var, noget var i henholdende cirkulation. Den obskure friskhed hvormed skriften græder. Det hele er godt. Det hele er nyforlovet. Du behøver ikke være gemen og sønderdele, undslippe. Vi slipper lige forventningerne og tilskynder til orkan. Novembre! Min kno så snavset mens lændeklædet falder. Strabadserne er meget omtalt.

Ingen kommentarer: