tirsdag den 1. november 2011

fordi du er smukkere ja fordi sproget kaster mig ind dette sigende jeg er vores tur gennem systemerne du der er min essens min ENESTE i tegningen af det fælles legeme under dynen der lugter sveder som du jeg koldsvedende i en seng indenfor dette indforståede kys vi ligger på lig jeg slår igennem dig jeg vil se dig dø i en elektrisk stols sex fuck mit inderste jeg skal bare tale rundt om søen og tilbage igen hvad er formen i sig selv bare nyt lort på tilfældige dåser du og jeg den ene dag er vi hinanden med brevet i hånden den anden dag støder vi ind i hinanden med knitrende nye poser fra apoteket det skal være det lidt tilfældige møde i en opgang hvor hele verdensveen bobler ud jeg er ligeglad du er også en anden hver gang jeg går fra dig en lille smal dobbeltverden hvor du er ond fra børnene løber op af trapperne til jakkerne hænges på plads

Ingen kommentarer: